Translate

środa, 3 lipca 2019

Bez tytułu

     Po dosyć długim milczeniu powracam znowu do pisania, bo czuję, że jednak tego potrzebuję i to mi chyba pomoże w mojej teraźniejszej sytuacji. Na początku czerwca odeszła mama...

   Ponieważ już rozpoczął się mój długotrwały, bo aż do 27 sierpnia, urlop, to aby czymś zająć myśli i ręce próbuję  powracać do robótek. Czuję, że nie potrafię  jeszcze skupić się na czymś długotrwałym i pracochłonnym i dlatego  zaczęłam od siatki na zakupy. Dawno  planowałam taki niezbędnik do torebki udziergać, bo też jestem za ekologią i staram się zmniejszać zużycie worków foliowych. Wiele ciekawych siatek  widziałam u koleżanek blogowych, ale swoją robiłam bez schematu, czyli "z głowy". Przy dzierganiu następnej muszę uwzględnić, że siatka musi być o wiele krótsza, bo  teraźniejsza wypełniona za bardzo się wydłuża.  Ale i tak ją polubiłam, bo jest lekka, w torebce miejsca dużo nie zabiera, a pomieścić może bardzo dużo.


    






















            W następnym poście napiszę o przeczytanych za ten czas książkach.   Serdecznie pozdrawiam wszystkich, którzy tu zajrzeli.

15 komentarzy:

  1. Ogromnie mi przykro, Honoratko. Dobrze, że wróciłaś, trzeba wracać, no a smutek, smutek już z nami zostaje.
    Też myślę o torbie, a Twoja bardzo fajna. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz już nie będzie tak , jak było, ale trzeba się odnależć w nowej sytuacji. Dziękuję za to, że jesteś obok mimo dzielących nas kilometrów.

      Usuń
  2. Ach Honorato, bardzo mi przykro. Śmierć mamy to ogromna strata. Dobrze, że wrociłaś. Życzę Ci, by tę najbliższe miesiące dały wytchnienie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że wiesz, co czuję. Dzięki za słowa wsparcia.

      Usuń
  3. Bardzo, bardzo mi przykro z Powo twojej straty. Mam nadzieję, że pomału wyjdziesz że smutku.
    Torba wyszła świetna. Bardzo fajny wzór. Może go spiszesz i podzielisz Si się z nami. Masz przed sobą wakacje, odpoczywaj.
    Pozdrawiam dzisiaj zza chmur, ale ciągle gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za współczucie. Torba to była ucieczka od smutnych myśli. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Trudno sie pogodzic ze strata kohos bliskiego, mpja babcia ktora ideszka rok temu byla.dla.mnie jak mama, z czasem smutek bedzie mniejszy, a tesknota pewnie zawsze zostanie, wypoczywaj, lap oddech i pokazuj czasem co stworzylas, pozdrawiam cieplutko, a dusze twojej mamy polece w modlitwie naszej najlepszej mamie Maryi,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za czułe słowa. Probuję odnależć się w nowej sytuacji.

      Usuń
  5. Chyba ściągnęłam Cię myślami, Honorato. Nawet bliska byłam tego, żeby skontaktować się z Tobą mailowo, a tu proszę - jesteś jak na zawołanie. Bardzo mi przykro z powodu śmierci Twojej Mamy - przytulam mocno...

    Siatka na zakupy świetna :-) Już miałam pytać, czy się nie rozciąga, ale odpowiedź znalazłam w tekście.

    Pozdrawiam i do następnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję,że nie zapominałaś o mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyrazy współczucia Honorato.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Honorato, bardzo mi przykro, przesylam moc usciskow :) Torba fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi pomaga wasze wsparcie. dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Did you know there is a 12 word phrase you can communicate to your crush... that will trigger intense feelings of love and impulsive attraction for you deep inside his chest?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, worship and protect you with all his heart...

    12 Words That Fuel A Man's Love Instinct

    This instinct is so hardwired into a man's genetics that it will make him work harder than before to take care of you.

    Matter-of-fact, fueling this dominant instinct is absolutely binding to getting the best possible relationship with your man that the second you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll soon notice him open his heart and soul for you in such a way he haven't experienced before and he'll recognize you as the only woman in the universe who has ever truly fascinated him.

    OdpowiedzUsuń